Nov 4, 2010

Hari Kedua

Hari kedua ni produk yang terhasil adalah ribbon embroidery. Susah jugak nak membentuk bunga rose seperti yang diingini. Sakit la jugak jari jemari ni sebab selain nak cepat, kain yang digunakan jenis yang susah nk tembus. Manik-manik yang dijahit pulak sebenarnya hendak menutup kecacatan yang terdapat pada reben tu sebab terkoyak sedikit kesan tersalah tusuk dan sebagainya. Macam janggal aje bila sedikit je manik di situ kan? Jadi penambahan manik di beberape tempat lain yang tidak cacat, macam penambah rencah sahaja. Apapun, akhirnya sentuhan produk tidak kecundang... hahahha.
ini lah hasilnya...ribbon embroidery

No comments:

Post a Comment