Oct 29, 2009

Nape nak ke party halloween?.

Kesian aku tengok mak bapak muda sekarang ni yang lebih lebih pulak menyediakan kostum party halloween untuk anak mereka.... yang orang Islam la... kalau yang bukan tu tak pela. Diorang yang celebrate mebrate ni dapat ape agaknyer ek? diorang ni tau tak halloween tu pesta ape? atau diorang tu bodoh hanya ikut kan aje pesta pesta macam tu?

hmm... selama ni aku tengok aje orang Islam yang sibuk nak sambut party tu. ntah ape kejadahnye pesta pesta camtu.... meraikan kononnye hantu atau roh orang mati hidup balik? ada ke kamus tu dalam agama Islam?

Ya Allah , sedarkanlah umat Islam di dunia ini.... Amin!

1 comment:

  1. Amin..!!

    salam kenal kak..kiter xchange link bley..??

    ReplyDelete